Laatste bericht uit Ulft... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Ulft... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Ulft...

Door: Celeste :)

Blijf op de hoogte en volg Celeste

19 September 2005 | Nederland, Ulft

Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren. Om tien over half 5 vliegen we, via Londen, naar Kaapstad.
Gisteren na de film heb ik mijn tas ingepakt. Met die 20 kilo gaat het volgens mij wel lukken, ik zit meer met de ruimte. Maar alles nog maar een keer selectief bekijken.

Deze ochtend de laatste spullen inpakken. De accu's van alle apparaten zijn opgeladen, de kleine spullen in de tas, wat te eten maken en dan moet het goed zijn! Klaar voor vertrek!

Ik besef nog niet helemaal dat het vandaag echt gaat gebeuren. Dat ik voor 3 maanden weg ga... Wel raar hoor. Denk dat het besef ook pas laat komt, over een paar dagen als ik daar lekker in de zon zit.

Dit is mijn laatste berichtje uit Ulft - Nderland. Het volgende berichtje komt uit het (hopelijk zonnige) Afrika!

Ik ga jullie missen, tot over 3 maanden. Vergeet niet leuke berichtjes te sturen en hou me op de hoogte van alles!!

  • 19 September 2005 - 09:06

    Janita:

    Kga je ook missen!!!
    Goed reis lieve schat!
    X

  • 19 September 2005 - 12:02

    Janneke:

    Nogmaals een goeie reis gewenst en tot over drie maanden!

    Groetjes Janneke

  • 19 September 2005 - 12:58

    Willy Koenders:

    Hallo Celeste, ik heb je niet meer gezien succes in Z.A. en tot kijk.
    Willy Koenders(Fokus)

  • 19 September 2005 - 14:50

    Claudia:

    Heel veel plezier in Zuid-Afrika!! Ik zal je missen.

    Liefs, Clau

  • 19 September 2005 - 16:57

    Oma En Opa:

    Lieve Celeste,
    We denken aan je en in gedachten vliegen wij met je mee!!
    groetjes, Oma en Opa

  • 19 September 2005 - 18:54

    Leon:

    Hoi,

    Heel veel plezier nogmaals en doe het een beetje rustig aan he! Geniet van elke dag, want voor je het weet is het allemaal alweer voorbij. En flik het niet om daar te blijven, want dan kom ik je persoonlijk halen!


    Groetjes

    Je broer!

  • 19 September 2005 - 20:17

    Anne:

    Ik hoop dat je ons hebt zien zwaaien, we hebben in ieder geval ons best gedaan! Ik hoop dat het vliegen goed gaat (op dit moment zit je ergens in de lucht) en dat je goed aankomt.
    Kus!

  • 20 September 2005 - 12:39

    Richard:

    He celeste we gaan je allemaal missen hoor, maar geniet van je mooie tijd die je tegemoet gaat.

    groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulft

Celeste

...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 41954

Voorgaande reizen:

14 Januari 2024 - 20 Maart 2024

Centraal Amerika

06 December 2023 - 11 Januari 2024

IJsland '23

24 Juli 2023 - 30 November 2023

De ´Stannetjes´

03 Augustus 2022 - 01 December 2022

Balkanlanden

15 Augustus 2018 - 16 Mei 2019

Rondreis

19 September 2005 - 26 December 2005

Zuid-Afrika

Landen bezocht: