Vaccinaties - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu Vaccinaties - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

Vaccinaties

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celeste

26 Augustus 2005 | Nederland, Ulft

Vandaag de prikken gehad. Het waren er drie, 2 in de bovenarmen en 1 in de bil (charming...).
Heb niet echt last van de prikken, alleen een beetje een stijf gevoel in mijn rechterarm (DTP-prik).
Maar dat hebben we dus ook weer gehad. Alleen nog wachten op het visum en dan is het bijna allemaal geregeld.

(Een paar uur later heb ik toch aardig last gekregen van mijn arm, kan ze niet fatsoenlijk bewegen....)
-----------------------------------------
Ik heb toch behoorlijk last van de prikken gehad. Heb vrijdag niet fatsoenlijk kunnen slapen omdat ik niet op mijn zij kon liggen (wat ik normaal doe...). Ook vriendjes die elke keer op je zere plekken drukken is leuk!
Vannacht ging het slapen gelukkig beter. Ik voel het nu nog wel, maar ik kan me armen tenminste weer boven mijn hoofd krijgen.

  • 26 Augustus 2005 - 12:29

    Marleen:

    hai Celes, wat leuk om zo die berichtjes te lezen! ja van die DTP prik kan je behoorlijk last krijgen en je kan je ook beetje ziekjes voelen de komende dagen.de arm goed blijven bewegen is erg belangrijk! duurt zon visum aanvragen lang? succes verder!
    liefs marleen

  • 26 Augustus 2005 - 13:41

    Mies:

    Ja, was leuk he, die vaccinaties? Heb gelukkig nergens last van! xx

  • 26 Augustus 2005 - 21:58

    Oma:

    Hallo Celeste,
    Ik hoop dat je morgen weer wat beter zult zijn.
    Sterkte met alles en kus van Oma.

  • 29 Augustus 2005 - 17:42

    Lotte:

    He Celest,
    Had niet gedacht dat ik er last van zou hebben, maar dat viel inderdaad behoorlijk tegen!! Heb woensdag overleg met Melina, ga morgen misschien naar school... Kan thuis nu ook het een en ander doen en uh het weer is eindelijk een beetje goed, dus jammer om veel binnen te zitten. Ben er woensdag om ongeveer 14.00, zie je dan misschien?! x Lot

  • 30 Augustus 2005 - 21:14

    AK:

    potverdorie!

  • 01 September 2005 - 05:59

    Janita:

    Kom ik ook nog ff aan met mn snelle reactie haha.. Kon in Nijmegen op een of andere manier niet op je site komen, beetje jammer..
    Ik bel je vanavond ff over gister en zaterdag.. Kuskus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulft

Celeste

...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 42247

Voorgaande reizen:

14 Januari 2024 - 20 Maart 2024

Centraal Amerika

06 December 2023 - 11 Januari 2024

IJsland '23

24 Juli 2023 - 30 November 2023

De ´Stannetjes´

03 Augustus 2022 - 01 December 2022

Balkanlanden

15 Augustus 2018 - 16 Mei 2019

Rondreis

19 September 2005 - 26 December 2005

Zuid-Afrika

Landen bezocht: