Nog 4 nachtjes... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes...

Door: Celeste :)

Blijf op de hoogte en volg Celeste

15 September 2005 | Nederland, Ulft

Vandaag zijn we teruggekomen van de voorbereidingsdagen in Schoorl. Daar hebben we veel informatie gekregen over Zuid-Afrika in het Zuid-Afrikaans. Als je goed luistert is het goed te volgen, wel een grappige taal.
We hebben het natuurlijk gehad over alle spullen die we mee moeten nemen (lijstjes...!). De laatste dagen ga ik gebruiken voor het kopen van de laatste dingen, het kopieren van de laatste papieren, nog meer lijstjes maken, klein feestje geven, uitrusten en natuurlijk mijn koffer/backpakrugtas inpakken. Dat wordt moeilijk, mag maar 20 kilo zijn + nog wat handbagage.
Het komt nu echt ontzettend dichtbij. Besef steeds meer dat we ook echt zeer binnenkort weg gaan en krijg er steeds meer zin in! Het gaat helemaal goed komen!!

• 15 September 2005 - 08:57

Lotte:

Gaat echt helemaal goed komen... vooral als je ziet waar we gaan wonen! Die foto moet je er ff opzetten, echt tof! Heb er zin in!!!

• 15 September 2005 - 09:38

Mama:

als de foto van je appartement is zitten jullie fantastisch!!!!
    Is er ook een logeerkamer?

kus mama

• 15 September 2005 - 14:56

Richard:

He Celeste,
    hier is dan een berichtje sinds lange tijd. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben in Zuid-afrika. ik heb het de laaste tijd erg druk gehad met de studie maar wel gehaald en ben nu een officieel therapeut. Ik zal mezelf goed op de hoogte houden van de vorderingen en leuke dingen die je meemaakt.
    Als je terug bent moet je maar iets laten weten dan spreken we wel weer eens wat af....

xx Richard

• 16 September 2005 - 12:52

Sandra:

Hé Leste!
    Wat geweldig - zo'n mooie trip voor de boeg. Was er nog niet van gekomen om eerder de site te bezoeken en je een berichtje te sturen - het excuus lees je in het kaartje wat ik NU voor je ga posten (je kent ons).
    Wij zijn van plan om regelmatig de site te bezoeken - benieuwd naar al je avonturen. Succes met de laatste dingen en geniet van je feestje en het vooruitzicht.....
    Liefs van Sandra en mannen natuurlijk.

• 16 September 2005 - 13:08

Dio:

heeeeeeeeee celeste!
    hoe is het?
    wat leuk dat jij naar zuid afrika gaat.
    groetjes dio