verveling! - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Celeste ... - WaarBenJij.nu verveling! - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Celeste ... - WaarBenJij.nu

verveling!

Door: Celeste :)

Blijf op de hoogte en volg Celeste

22 September 2005 | Zuid-Afrika, Muizenberg

Even een leuk feitje: om van ons naar beneden te gaan moeten we maar liefst 460 (!!) treden betreden. Weet je hoeveel?
Naar beneden is goed vol te houden, maar omhoog (dat zijn er dus weer 460) .... best vermoeiend hoor.... Poeh! Buiten adem komen we boven :)

• 22 September 2005 - 17:45

Lotte:

Het is nu 20.00 en we zitten nog op school!!! Ouders mochten vandaag kijken, maar voor ons was er niet zoveel te doen... maar goed volgende week genieten van onze welverdiende vakantie!! x lot

• 22 September 2005 - 19:05

Anne:

Dat kan toch niet dat je je daar nu al verveelt?!
    De verslagen klinken in ieder geval erg goed!! En dat je zelfs vis hebt gegeten en het nog lekker vond ook?!? Ik blijf me verbazen...

Kus

• 22 September 2005 - 20:26

Norbert:

hoi, als je dan terug komt damn heb je genoeg conditie van het trappen lopen dan kun jij de visite bedienen dan kan Ed blijven zitten je bent dan toch niet meer moe te krijgen ha ha

• 23 September 2005 - 18:51

Mies:

He Celestje! Alles goed? Ziet er tof uit allemaal! Zijn de kinderen n beetje lief daar?? Veel plezier nog! kus Mies

• 23 September 2005 - 18:51

• 23 September 2005 - 18:52

Oeps..

• 24 September 2005 - 19:50

Janneke:

Hej Celeste!
    Je hoeft dus als je weer terug bent in Nederland niet meer naar de sportschool... dat scheelt gheghe... niet dat je het nodig hebt hoor... nou een fijne (welverdiende) vakantie toegewenst!
    Groetjes Janneke