Nog maar 2 nachtjes... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes... - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes...

Door: Celeste :)

Blijf op de hoogte en volg Celeste

17 September 2005 | Nederland, Ulft

Het gaat nu toch wel erg dichtbij komen. Gisteren voor de genodigden een afscheidsfeestje gehad, was gezellig (en alles goed geregeld met behulp van Edwin en Janita: dank jullie wel!).
Vandaag een poging gedaan om alle spullen die ik mee wil nemen op bed te leggen en af strepen van mijn ellenlange lijst. Voor de laatste dingen naar Doetinchem geweest. Heb een mooie rode koffer gekocht (voor de handbagage)en verder wat kleine dingen.

Morgen een relaxdagje met mijn schatje! Lekker zwemmen in Bocholt, dan eten bij Pibea (hoe kan het ook anders...) en daarna een filmpje kijken in de bios (Mr.&Mrs. Smith -op aanraden van Janita-) en dan op naar de laatste nacht samen, snik snik....

• 17 September 2005 - 18:35

Anne:

Hee celes, geniet van morgen!! Ik vind het een goed idee om zo nog de laatste dag door te brengen voordat je weg gaat. De film is trouwens erg leuk!
    Tot maandag
    Kus!

• 17 September 2005 - 19:01

Oma En Opa:

Hallo Celeste,
    Het was gister erg gezellig op je afscheidsfeestje. Jullie hadden het leuk voor elkaar.
    Helaas moesten wij weer op tijd vertrekken omdat we nog twee uur rijden voor de boeg hadden.

Gezellige dag morgen hoor!!

• 17 September 2005 - 19:31

Niels:

Hallo Celeste,

Ik wil je ook nog even een hele fijne tijd daar in Z afrika wensen!

We zien elkaar naar oud en nieuw weer!

Tot dan,

Groeten Niels

• 18 September 2005 - 08:58

Lieke:

Heee Cel,
    Geniet ervan vandaag! EN een hele goede reis! Doe ze de groetjes in Afrika
    Liefs
    p.s: cd heb je nog steeds;):P

• 18 September 2005 - 12:52

Norbert:

Hoi ik wens je een goede vlucht maandag en een leuke tijd groeten norbert

• 18 September 2005 - 15:04

Janneke:

Hoi Celeste,

Het was een erg leuk feestje!! Ik wens je een fijne reis en maak er een kei leuke tijd van daar in het warme zuid Afrika...

Groetjes Janneke
    die gewoon nog in het koude landje hier blijft

• 18 September 2005 - 20:54

Johan & Marion:

Hoi Celeste,
    Vanuit Zeeland willen wij je op de valreep een hele fijne tijd in Zuid-Afrika toewensen. We gaan je reisverslag zeker volgen!