De Balkanlanden - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu De Balkanlanden - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

De Balkanlanden

Blijf op de hoogte en volg Celeste

12 Juli 2022 | Nederland, Doetinchem

Over 3 weken is het zover, ik ga weer op reis!

Ik heb mijn banen opgezegd en ga ontdekken wat de wereld mij (nog meer) te bieden heeft ;). De ideeën gingen lange tijd richting de Faeröer eilanden, IJsland en Groenland, maar de plannen die ik voor ogen had leken toch moeilijker te realiseren dan ik dacht, dus ik heb die plannen even in de 'ijskast' gezet en iets nieuws bedacht.

Woensdag 3 augustus vertrek ik met de trein naar Ljubljana in Slovenië en vanuit daar is het plan de Balkanlanden en omgeving te bezoeken, denk aan Bosnië Herzegovina, Noord-Macedonië, Servië, Montenegro, Kosovo, Albanië en misschien ook wel Kroatië en Griekenland. We zullen zien hoe ver ik kom.

De plannen zijn bijzonder summier uitgewerkt dit keer ;). Ik heb een hostel voor de eerste nacht in Ljubljana, de 2 nachten erop heb ik een 'couch' gevonden en ik heb een paar andere plaatsen bekeken waar het leuk schijnt te zijn. That's it!

Thuis moet er toch altijd meer geregeld worden dan gedacht, het is helaas niet alleen kwestie van backpack inpakken en gaan. Maar ik word er steeds makkelijker en meer bedreven in. Ik heb van alles bij elkaar gezocht, en tegen de tijd dat ik de backpack ga inpakken verdwijnt hopelijk meer dan de helft weer in de kast, want één ding wat ik zeker heb geleerd van de vorige reis; je hebt niet veel nodig!

Dus ik ga proberen de 'oh, dit kan handig zijn' en 'misschien ga ik dit wel gebruiken' spullen thuis te laten. Ik ga ten slotte niet helemaal naar de andere kant van de wereld, als ik wat mis kan ik het kopen.

Hoe lang ik weg blijf? Geen idee! Geen baan om voor terug te (moeten) komen, alles ligt open. Wat een luxe!

De komende maanden zal ik verslag doen van mijn belevenissen, met name voor mezelf want als je zoveel nieuwe ervaringen opdoet vergeet je ook weer het één en ander. Ik heb laatst weer de verslagen van mijn vorige reis gelezen, brings back memories! En voor wie het leuk vindt te weten waar ik uithang en wat ik doe, kan mij volgen.


  • 12 Juli 2022 - 23:09

    Petra:

    Hey Celeste,

    Leuk dat ik je weer mag volgen vorige keer vondt ik het ook heel leuk om te lezen

  • 12 Juli 2022 - 23:10

    Petra:

    Ben benieuwd of mijn berichtjes aankomen

  • 13 Juli 2022 - 10:44

    Elly:

    Wat een luxe Celeste.
    Inpakken en wegwezen, heerlijk!
    We gaan je zeker volgen, de meeste landen hebben wij ook bezocht maar dan ( o wat een luxe) met de camper. In Ljubliano stonden we bij het station, waar jij uitstapt.

  • 13 Juli 2022 - 21:52

    Renée:

    Ik ga je weer volgen :)

  • 14 Juli 2022 - 08:54

    Oma:

    Goeiemorgen Celeste, ik ben blij dat je jouw reisplan nu klaar hebt. Ik hoop je weer te volgen....Wat een fijn vooruitzicht voor je. Veel liefs, Oma

  • 21 Juli 2022 - 13:15

    Natasja:

    Wat een heerlijk gevoel dat je weer de vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt en te ontdekken hoeveel moois er nog is. Via deze kant, veilig achter de laptop, zullen we weer mee genieten van al jouw mooie verhalen en foto's.

    Liefs Natas en de rest van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Celeste

...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 42136

Voorgaande reizen:

14 Januari 2024 - 20 Maart 2024

Centraal Amerika

06 December 2023 - 11 Januari 2024

IJsland '23

24 Juli 2023 - 30 November 2023

De ´Stannetjes´

03 Augustus 2022 - 01 December 2022

Balkanlanden

15 Augustus 2018 - 16 Mei 2019

Rondreis

19 September 2005 - 26 December 2005

Zuid-Afrika

Landen bezocht: