De voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste ... - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

15 Augustus 2018 | Nederland, Doetinchem

Al een jaar weet ik dat ik een langere tijd op reis wil. De 2 maanden in Australië '16-'17 zijn zo goed bevallen dat ik het nu iets langer ga proberen, een maandje of 6.

De voorbereidingen zijn in volle gang! Het idee van de landen die ik wil bezoeken is zo langzamerhand ontstaan, kijkend naar mijn scratch-wereldkaart en met hulp van Google, maar tegelijkertijd is alles nog open omdat er weinig vast staat. Alles kan en mag :D.
Iran stond hoog op mijn lijst door een boek dat ik heb gelezen. Na veel wikken en wegen heb ik besloten een groepsreis van 2 weken te doen en daarna alleen verder te reizen. Om in Teheran te komen reis ik per trein via een aantal steden waarvan alleen Hamburg en Praag op dit moment vast liggen. Over de rest van de route ga ik binnenkort maar eens nadenken.

De laatste weken ben ik eigenlijk alleen bezig met alle praktische dingen die moeten worden geregeld. Er komt toch behoorlijk wat bij kijken! Nu is regelen en organiseren gelukkig wel aan mij besteed. Mijn lijstjes worden de laatste week langzaam minder lang... Of eigenlijk niet minder lang, maar wel behoorlijk doorgestreept.
Mijn huis is inmiddels al behoorlijk leeg, de berging daarentegen lekker vol. Veel van wat ik mee wil nemen heb ik de aflopen weken bij elkaar gescharreld, volgende week maar kijken of ook alles pakt of dat ik toch een keuze moet maken (waarschijnlijk het laatste!).

In deze blog zullen jullie kunnen meelezen met wat ik de komende maanden ga doen. Ik ga proberen het kort te houden, maar ik schrijf het ook voor mezelf zodat ik aan het einde van de reis nog eens kan terug lezen wat ik aan het begin heb gedaan ;).

  • 15 Augustus 2018 - 10:46

    Lieke:

    Super hoor!

  • 20 Augustus 2018 - 19:16

    Petra Prinzen:

    Hey Celes,

    Mooi verslagje heb je gemaakt.
    Leuk dat ik je kan volgen hoop dat je hele mooie 6maaanden gaat krijgen.
    Heel veel plezier met alles.

    Liefs Petra

  • 27 Augustus 2018 - 13:18

    Leon:

    Heel veel plezier zusje! Maak er een gave ervaring van! Ik lees graag wat je allemaal beleefd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Rondreis

In 6 maanden de wereld rond :)

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2019

Home sweet home

11 Mei 2019

De duikexpeditie

16 April 2019

Sulawesi

22 Maart 2019

Maleisisch Borneo + Brunei

02 Maart 2019

Maleisië deel 2
Celeste

...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 41927

Voorgaande reizen:

14 Januari 2024 - 20 Maart 2024

Centraal Amerika

06 December 2023 - 11 Januari 2024

IJsland '23

24 Juli 2023 - 30 November 2023

De ´Stannetjes´

03 Augustus 2022 - 01 December 2022

Balkanlanden

15 Augustus 2018 - 16 Mei 2019

Rondreis

19 September 2005 - 26 December 2005

Zuid-Afrika

Landen bezocht: